Strona główna » Gadżety reklamowe dla wymagających
Biznes

Gadżety reklamowe dla wymagających

Gustowny upominek przeznaczony dla najważniejszych klientów oraz partnerów biznesowych bardzo pozytywnie wpływa na wizerunek firmy. Jak wybrać taki prezent, żeby zrobił odpowiednie wrażenie i przełożył się na pozytywną reakcję ze strony obdarowanej osoby?

Z wyższej półki

Na rynku można znaleźć bardzo różnorodne gadżety reklamowe. Niestety nie wszystkie z nich spełniają wysokie standardy dotyczące jakości oraz estetyki. Jeśli wybrany upominek, ma rzeczywiście wpływać na kształtowanie wizerunku firmy, powinien być dobrze zaprojektowany, a także wykonany z odpowiednich materiałów.
Warto pamiętać, że mało estetyczny gadżet reklamowy może przynieść efekt odwrotny od zamierzonego – pokaże firmę w niekorzystnym świetle. Może na przykład sprawić, że klient poczuje się zlekceważony lub niewłaściwie potraktowany. W przypadku elektronicznych gadżetów, a także przedmiotów takich jak zapalniczki, czy wieczne pióra, warto zatroszczyć się o to, żeby długo spełniały swoją funkcję i nie popsuły się z po kilku dniach lub tygodniach użytkowania.

Co wręczać?

Duże firmy mogą zdecydować się na zainwestowanie w atrakcyjne gadżety reklamowe, na przykład eleganckie portfele, czy dyski twarde. Bardzo eleganckim i gustownym prezentem zawsze będzie dobre wieczne pióro. Jednocześnie można także zdecydować się na zaprojektowanie oryginalnego rozwiązania, które nawiąże swoją formą do obszaru działalności firmy.
Warto także pamiętać, żeby śledzić rynek, w tym zmieniające się trendy i mody. Czasem pojawiają się różne ciekawe nowości, które mogą zmienić sytuację, np. wprowadzić całkiem nowe rozwiązania, cz pomysły na gadżety reklamowe. Dlatego trzeba być na bieżąco z takimi trendami.

Dyskretne logo

Jak już zostało wspomniane gadżet reklamowy z wyższej półki powinien być gustowny i elegancki. Jednocześnie musi w jednoznaczny sposób kojarzyć się z firmą, co wymaga umieszczenia jej loga lub nazwy na danym produkcie. Warto dokładnie zastanowić się nad wielkością oraz lokalizacją takiego elementu. Jeśli znajdzie się ono na odzieży lub np. na portfelu, powinno być raczej nieduże i nie może za bardzo rzucać się w oczy.
Niektóre firmy mogą sobie pozwolić na tworzenie gadżetów, które nie zawierają ich nazwy ani loga. Dotyczy to jednak zazwyczaj bardzo rozpoznawalnych marek, które istnieją na rynku od wielu lat. Przykładem takiego rozwiązania są różnego rodzaju firmowe maskotki lub upominki, które będą nawiązywać do wizerunku firmy kształtem i kolorem. Rozwiązań jest naprawdę bardzo wiele, dlatego przy wyborze takich upominków warto również użyć wyobraźni.
Tekst powstał we współpracy z Pola Studio

ueformichigan.com icalcom.pl lun.pl