Własny samochód albo samochód firmowy to najtańszy nośnik reklamowy, ponieważ nie trzeba wydawać dodatkowych pieniędzy na jego zakup lub leasing. Reklama na samochodzie jest bardzo kolorowa i zwraca na siebie uwagę. To bardzo skuteczna reklama, ponieważ samochód firmowy porusza się zazwyczaj po terenie zamieszkałym przez potencjalnych klientów. Wykonywana jest w bardzo nowoczesnej technologii druku na folii samoprzylepnej.
Folia samoprzylepna to nie jest jeden produkt, a cała grupa wyrobów o zróżnicowanych właściwościach. Może służyć jako reklama na pojazdach, na szybach, na podłodze, jej zastosowanie jest bardzo szerokie. Najprostsza i najtańsza folia samoprzylepna to folia monomerowa, ale można nią oklejać tylko płaskie powierzchnie, ponieważ na wklęsłych przetłoczeniach będzie odklejać się. Folia polimerowa jest pod tym względem nieco lepsza, a do dużych przetłoczeń trzeba używać tzw. folii wylewanej. Ciekawym rodzajem folii samoprzylepnej jest folia perforowana spotykana na szybach samochodów, a jeszcze częściej na szybach autobusów miejskich i tramwajów. Od wewnątrz wygląda jak szyba przyciemniona, natomiast o zewnątrz przekaz graficzny widoczny jest doskonale. Folię perforowana stosuje się również w szklanych witrynach sklepów, biurowców i innych budynków.
Bardzo ciekawym przykładem folii samoprzylepnej jest folia podłogowa spotykana na salach gimnastycznych albo na przykład w sklepowych alejkach. Pokryta jest laminatem antypoślizgowym, który pozwala na bezpieczne stosowanie tej folii.